Send og modtag beskeder globalt med vores API.
Vi har siden 2004 været en stærk, loyal og pålidelig leverandør til mange store danske virksomheder samt offentlige institutioner.
Afprøv gratis vores SMS gateway løsninger, tilmeld dig på 15 sekunder
Det er hurtigt at komme igang med at bruge SMS2GO i din virksomhed.
Klik her og opret en gratis konto nu
Aktivér konto
Opsæt REST API
Test og publicér
Send og se statistik
var gatewayId = YOUR_GATEWAY_ID; // Gateway ID to be obtained from CIM Mobility
var apiKey = "myApiKey"; // API key to be obtained from CIM Mobility
// Create Push service
var pushService = PushSms.Create(apiKey);
// Create Reports service, passing the same API key
var reportsService = ReportsSms.Create(apiKey);
// Send message to one recipient
{
var smsBatch = new SmsBatch(body: "Test sms to one recipient", sendAtUtc: new DateTime(2021, 01, 20));
var batchId = await pushService.SendBatchAsync(gatewayId, "450000001", smsBatch);
// Cancel this batch we just sent
var totalCancelled = await pushService.CancelBatchAsync(gatewayId, batchId);
// Retrieve this batch
var results = await reportsService.GetBatchAsync(gatewayId, batchId);
}
En SMS gateway gør, at en computer kan sende og modtage SMS-beskeder til og fra en SMS-kompatibel enhed over mobilnetværket (normalt til en mobiltelefon). SMS gatewayen oversætter derefter den sendte besked og gør, at den kan leveres over mobilnetværket til modtageren.
På et tidspunkt var SMS gateways fysiske stykker hardware med SIM-kort og indbyggede antenner. Hver SMS gateway var individuelt forbundet til mobiltelefonnetværk for at sende tekstbeskeder på næsten samme måde som en normal mobiltelefon.
Moderne SMS gateways udsender normalt SMS’er til mobilnetværket via en SMPP-grænseflade, som netværket udstikker.
SMPP er en protokol til udveksling af SMS-beskeder mellem SMSC’er (Short Message Service Centers) og / eller eksterne SMS-enheder (ESME’er).
Det er nemt og smertefrit at oprette din egen SMS gateway hos SMS2GO.
Vi tilbyder endda en billig prøveperiode, så du kan se, hvad inkluderingen af SMS-beskeder i din kommunikationsværktøjskasse kommer til at betyde for dig som virksomhed eller privatperson.
Alt du skal gøre er at kontakte os. Så kan vi tage en kort snak om, hvad det er netop du og din virksomhed har brug for. På den måde finder vi i fællesskab frem til den bedste løsning, der skaber mest værdi for dig.
Hos SMS2GO arbejder vi både sammen med store virksomheder og store offentlige institutioner, der stiller store krav til, at SMS-kommunikationen fungerer uden problemer.
Det er din garanti for, at du med SMS2GO får gennemtestede og gennemarbejdede løsninger.
En SMS gateway bliver primært brugt af virksomheder, som bruger SMS i deres daglige arbejde, enten til kundeinformation, påmindelser eller mobil markedsføring. Med SMS2Go får du adgang til en lang række funktioner, som kan forbedre arbejdsgangene eller markedsføringen af din virksomhed.
Du kan bruge vores gateway til at sende SMS’er fra en PC. Hvis du vælger vores SMS gateway-løsning fra SMS2Go får du adgang til en række funktioner til håndtering af din virksomheds SMS-service eller markedsføring. Du kan sende SMS’er fra PC enten gennem vores online brugerflade eller ved at benytte din egen mail klient. Derudover tilbyder vi også tovejskommunikation gennem andre services som eksempelvis Facebook Messenger, Microsoft Teams og meget andet.
Ved at implementere vores API kan du oprette beskeder i din e-mail klient og få dem leveret som SMS’er hos dine modtagere. Du kan sende SMS’er fra PC både til enkelte modtagere og til en gruppe via gruppe SMS.
I dette afsnit følger 12 grunde til, at du skal begynde at bruge SMS-beskeder til din virksomhed. Her fortæller vi, hvordan du nemt kan integrere denne platform sammen med dine andre eksisterende.
1. Øjeblikkelig levering
SMS-beskeder bliver leveret lynhurtigt, og det er også effektivt – det tager kun sekunder at nå ud til et stort publikum. Denne måde at levere hurtige og direkte beskeder til modtageren er noget, som langt overgår andre former for markedsføring.
2. Umiddelbare resultater
Når du sender beskeder ud, vil du være i stand til at se hvor mange der har modtaget, åbnet – og vigtigst af alt – reageret på dine beskeder.
I vores system er det desuden muligt at se analyser af, hvordan SMS’erne klarer sig i markedsføringskampagnen.
3. Personlig
SMS’er er en meget personlig kommunikationsform, fordi de sendes direkte til den individuelle modtager. Det betyder også, at folk ofte reagerer med en mere personlig umiddelbarhed. Dertil kommer at beskeder også kan automatiseres til at inkludere modtagerens navn.
Potentielle kunder er langt mere tilbøjelige til at give dig en e-mail-adresse, end de er til at give deres mobiltelefonnummer, så selvfølgelig er et e-mail-nyhedsbrev et godt supplement til SMS-beskeder, men det viser også, hvor personligt et telefonnummer er for de fleste mennesker. Når du har en kundes telefonnummer er det sandsynligt, at kunderne vil være mere lydhøre over for din besked, fordi de allerede har ”inviteret dig ind”.
4. Omkostningseffektiv
Ingen andre markedsføringsmetoder giver så markante resultater, især hvis de sammenlignes med traditionelle markedsføringsmetoder, såsom tv, radio eller trykte medier.
5. Enkelt og let
På grund af sin enkelhed og rækkevidde er SMS blevet en globalt vedtaget kommunikationskanal. Alle ved, hvordan man åbner, læser og sender en besked. Desuden er beskederne korte, konkrete og går direkte til sagen takket være begrænsningen på 160 tegn i en besked.
6. Global markedsføring
SMS’er er designet til at nå ud til enhver, der har en mobiltelefon og mobildækning. Det betyder, du kan nå millioner af mennesker på et øjeblik, når som helst og hvor som helst.
Det anslås, at der er op til 7 milliarder mobiltelefoner i daglig brug i dag. SMS er en af de få teknologier, der fungerer universelt mellem alle mobiloperatører i verden.
7. Direkte levering
SMS er blandt de mest direkte måder at kommunikere med klienter på, bortset fra at mødes ansigt til ansigt eller gennem telefonopkald. Fysiske møder og telefonopkald kan være tidskrævende og dyre, så SMS-beskeder er et oplagt valg.
8. Præcis
Når du først har segmenteret dit publikum, kan du målrette nøjagtigt mod grupper af kunder med en række marketingbudskaber. At forstå, hvad der fungerer, og hvad der ikke fungerer, betyder, at du kan forbedre din tilgang for at maksimere salgspotentialet.
9. Effektiv
Evnen til at planlægge tekstbeskeder betyder, at du kan spare tid i planlægningen af din kampagne. Forskellige beskeder kan målrettes mod forskellige grupper af mennesker, og det giver sig selv, at du ikke behøver skrive hver enkelt besked.
Dette giver mere tid til andre områder af virksomheden eller til at reagere på de leads eller ordrer, som SMS-kampagnen skaffer.
10. Sporing og analyse
SMS’er kan let spores. De fleste mobiloperatører, som vi samarbejder med, tilbyder leveringsrapporter, som kan være en god kilde til at have hånd i hanke med hvor mange beskeder, der er blevet leveret, så du fuldt ud og nøjagtigt kan vurdere succesen af dine kampagner. Det er brugbar information, som du efterfølgende kan bruge i din næste kampagne.
11. Pålidelig
Mobiltelefoner har normalt ikke en spam-boks på deres SMS-indbakke. SMS-beskeder er generelt sikrere end e-mail, som kan levere alle slags ondsindede vedhæftede filer. Derudover forsøger mobilnetværket at levere SMS’er over en periode på 48 timer for at tage højde for, at telefoner kan være slukkede eller uden netværksdækning.
12. SMS vs e-mail
SMS-beskeder har en langt højere “åbningsrate” end e-mail. Derudover risikerer du med e-mail at bruge tid på at sende mails til kunder, som har tilføjet din mailadresse til deres spamfilter. Hvis dine sms’er ikke leveres, får du besked om det gennem vores system.
E-mails har selvfølgelig også deres fordele og er stadig yderst effektive til at kommunikere med kunder og øge salgsmulighederne. Men SMS er faktisk hurtigere og mere sikkert generelt.